گل محمدی: نکونام یاد نگرفته به بزرگ‌ترش احترام بگذارد

گل محمدی: نکونام یاد نگرفته به بزرگ‌ترش احترام بگذارد

1402/08/13 17:11:02

فوتبالشهر/ محمد محمدپور اصلی: دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید، اما همه منتظر بودند تا ببینند که گل محمدی چه واکنشی به حرفهای نکونام نشان می‌دهد.

نکونام درست یک ساعت قبل از کنفرانس خبری گل محمدی گفته بود که " او در حد من نیست."

حرف‌های سرمربی پرسپولیس را در کنفرانس خبری بعد از بازی در ادامه بخوانید:

نتیجه مساوی

نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خیلی خوب شروع کردیم اما روی ضد حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. با سرعت دادن به بازی به گل هم برسد.

در نیمه دوم تسلط خوبی روی بازی داشتیم و توانستیم دو گل هم بزنیم، تا ثانیه‌های آخر هم برنده بودیم که متأسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. بیشتر از ۳ یا ۴ بار روی دروازه ما نیامدند اما دو گل خوردیم که شاید باید یک بازنگری روی فاز دفاعی خودمان داشته باشیم.

ضعف خط حمله

باید در بحث گل‌زنی که مشکل داریم بیشتر تمرکز کنیم و کیفیتی که باید را در خط حمله نداریم. این مسئله کار را سخت می‌کند و نمی‌توانیم ۷ - ۸ موقعیت گل در هر بازی داشته باشیم و یکی دو تا از آن‌ها را گل کنیم. در چنین شرایطی کار سخت می‌شود اما در وضعیت فعلی موجودی ما همین است و باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا این نقطه‌ضعف را پوشش دهیم.

توپ کامل از خط رد نشد

صحنه گلی که ما خوردیم را ببینید. توپ کامل از خط رد نشد اما درهرصورت بازی راحتی برای قضاوت نبود و درمجموع فکر می‌کنم که آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند. این صحنه را باید کارشناسان جواب درست‌تری بدهند اما چیزی که من دیدم به نظرم توپ کامل رد نشد.

نکونام یاد نگرفته به بزرگ‌ترش احترام بگذارد

شروع‌کننده این مسئله ایشان بودند و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگ‌تر خود احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم. همین‌جا موضوع را تمام‌شده می‌دانم. امیدوارم که حداقل فوتبالی‌ها و همه مربیان بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این مسئله موضوعی است که باید به آن توجه کرد، چیزی است که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شده است.

باید تمرکز کنیم

در نیمه دوم که نیمه خوبی بود، بازی یک‌طرفه شد و درمجموع بچه‌های ما خیلی خوب بودند. در ایجاد موقعیت و حفظ توپ خوب بودیم اما متأسفانه آنجایی که باید کار را تمام می‌کردیم و نگذاریم کار به اینجا بکشد خوب نبودیم، ضعف داشتیم و بی تمرکز کار کردیم. صحنه آخر هم واقعاً صحنه‌ای نبود که تبدیل به گل شود، بازی را خوب اداره می‌کردیم اما متأسفانه این اتفاق افتاد و گل خوردیم.

فشار به چمن آزادی

این چمن پس از ماه‌ها تلاش به اینجا رسیده است و اگر بازی‌های سپاهان و حتی نساجی هم به آزادی منتقل شود فشار زیادی به این چمن وارد خواهد شد. نگهداری آن سخت‌تر می‌شود. فکر اساسی شود و رایزنی درست‌وحسابی انجام شود.

لیگ ماراتن است

لیگ مانند یک ماراتن می‌ماند و با وجود همه سختی‌هایی که هست باید کار را ادامه دهیم. باید بتوانیم تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته باشیم. خیلی از مسائل و مشکلاتی که وجود دارد باعث بی تمرکزی در بازیکنان می‌شود. کاری که باید بکنیم این است که همه اعضای تیم بیشتر تلاش کنیم تا مانند سال گذشته موفق شویم و اگر یک نفر کم‌کاری کند کار سخت خواهد شد. خودم به آینده تیم امیدوار هستم.