گل محمدی: کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت

گل محمدی: کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت

1402/10/06 15:00:56

فوتبالشهر/ محمد محمدپور اصلی: گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی گفت: با توجه به برد قبلی تیم ما روحیه خوبی دارد و امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

درباره رای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس

 راجع به این مسائل صحبت زیاد شد و چند نفر نشستند و قانون گذاشتند، جریمه کردند، محروم کردند و دوباره برداشتند و دوباره بخشیدند. نمی‌دانم چرا این اتفاقات در فوتبال ایران می‌افتد. این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. کلاه گشادی سر پرسپولیس رفت. همه چیز دست به دست هم داد و تصمیماتی که گرفته شده بود برای این بود که سر پرسپولیس کلاه برود. نمی‌توانم هدف دیگری پیدا کنم. هدف از وضع قوانین جدید چه بود که این اتفاقات افتاد؟ فقط به یک مسأله و نتیجه می‌رسم که فقط می‌خواستند پرسپولیس را ضعیف کنند.

این رای برگردانده شد ولی چرا جریمه مالی برگردانده نشد؟ چون به نفع فدراسیون است. برای باشگاه‌هایی که شریان اصلی این فوتبال هستند متاسفم. در وضع این قوانین باشگاه‌ها باید خیلی دخیل می‌بودند ولی متاسفانه باشگاه‌ها خودشان را کنار کشیده بودند ولی دو، سه نفر هر رای و تبصره‌ای که دوست داشتند قوانین را وضع کردند که این وسط باشگاه‌ها کوتاهی کردند و نباید این قوانین عجیب و غریب را امضا می‌کردند. باشگاه‌ها باید آنقدر قدرت داشته باشند که جریان و سیاست فوتبال ایران را مشخص کنند. نظرات باشگاه‌های بزرگ باید در سیستم راهبردی فدراسیون غالب باشد وگرنه هیچ قانونی به نفع فوتبال نخواهد بود. امیدوارم مدیران ما فقط پشت میز ننشینند و سیاست‌های فوتبال را ارائه کنند. باید اینطور مدیریت کنند که ظاهراً در فوتبال ایران شرایط متفاوت است.

درباره تغییرات کادر فنی نساجی و تاثیرش در بازی فردا

 با وجود این تغییرات قطعا تغییرات فنی در تیم خواهند داشت و نمی‌دانیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. قطعا این تغییرات با توجه به اینکه هنوز بازی نکرده‌اند می‌تواند ما را غافلگیر کند. باید هوشمندانه و با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم.

عملکرد مهدی ترابی

 مصدومیت بدی داشت و بعد از گذراندن آن نیاز به زمان بیشتری داشت که خودش را پیدا کند اما به نظرم در بازی‌های اخیر شرایط او بهتر شده است. او از بازیکنان تاثیرگذار ما بوده و باید تمرکز بیشتری برای مسابقات آینده داشته باشد.

شایعه اختلاف کنعانی زادگان و بیرانوند

مسأله بزرگی نبود و شایعاتی که بین این دو پیش آمد فقط گمانه زنی بود. اتفاق خاصی نبود. فقط یک روز تمرین خوب نداشت و فردا هم بازی داشتیم و در لیست نبود. بعد با او صحبت کردم که از لحاظ ذهنی به هم ریخته بود ولی چیز خاصی نبود و جمع شد.

درباره ابطال مجوز خودروی ملی‌پوشان فوتبال

نمی‌دانم مجوزی که قرار شد به بازیکنان بدهند دقیقا برای چه بود. بحث صعود به نظرم خیلی مهم است که اگر اینطور باشد حق بچه هاست و حق همه آنهاست که به این پاداش‌ها برسند اما اگر بحث جام جهانی بود عملکرد ما اصلا قابل دفاع نبود که پاداشی به آن نتایج داده شود. یادم است بازی‌ها در بحرین بود و چهار بازی سخت داشتیم و با یک تساوی تیم ملی ما حذف می‌شد، آنجا از خودگذشتگی کردند و شرایط تیم ملی خوب نبود. خوب نتیجه گرفتند و با غیرت بازی کردند. این پاداشی که قرار است به آنها بدهند حقشان است و نباید پایمال شود. این بازیکنان افتخارآفرینی کردند و لایق این پاداش‌ها هستند.