روزهای تلخ نیمار در تیم ملی برزیل

روزهای تلخ نیمار در تیم ملی برزیل

1402/07/24 16:21:20

فوتبالشهر/ محمد محمدپور اصلی: رودریگو، مهاجم برزیلی رئال مادرید، از نیمار دفاع کرد. او می‌گوید که ستاره الهلال همچنان "بازیکن اصلی برزیل" است.

نیمار پس از تساوی 1-1 خانگی روز پنجشنبه مقابل ونزوئلا با کیسه پاپ کورن که توسط هواداران از روی سکوها پرتاب شد مورد هجمه قرار گرفت، اتفاقی که فرناندو دینیز سرمربی برزیل آن را محکوم کرد.

رودریگو گفت: "او بازیکن اصلی ما باقی می‌ماند. مسلماً وقتی بازی را می‌بازیم یا مساوی می‌کنیم، مسئولیت بیشتری بر دوش او خواهد بود، اما وقتی پیروز می‌شویم، مشخص می‌شود که او بهترین بازیکن ماست و خیلی به او وابسته هستیم.»

در مقابل ونزوئلا، نیمار 18 پاس اشتباه داشت و چندین موقعیت را از دست داد.

نیمار ماه گذشته از پله سبقت گرفت و با 79 گل در 125 بازی ملی بهترین گلزن تاریخ برزیل شد.

رودریگو درباره مهاجم سابق پاری سن ژرمن و بارسلونا ادامه داد: "او در داخل و خارج از زمین نیز بسیار مهم است. گرچه همیشه در مورد او بد می‌گویند، اما افرادی که از نزدیک با او زندگی می‌کنند می‌دانند که او کاملاً با تصویری که برخی از مردم از او دارند، متفاوت است. من او را خیلی قبول دارم به همین خاطر اغلب از شنیدن چیزهایی که مردم می‌گویند ناراحت می‌شوم زیرا او کمک زیادی به من می‌کند."

رودریگو همچنین گفت: "او همیشه با من صحبت می‌کند. گاهی اوقات من در باشگاهم هستم، او آنجا در عربستان است و پیامی برای من می‌فرستد، من مدیون او هستم."

در همین حال، نیمار نیز اعلام کرده که ناراحتی هواداران برزیل را درک می‌کند، اما از حادثه پاپ کورن روز پنجشنبه ناراحت شده است.

نیمار گفت: "این غم‌انگیز است، واضح است که بسیار غم‌انگیز است. من این نوع نگرش را محکوم می‌کنم، لازم نیست این کار را انجام دهید، این برای فوتبال و انسان‌ها بسیار بد است. بیشتر از همه دوست دارم که فوتبال بازی کنم و از کشورم دفاع کنم. بدیهی است که ما در آنجا هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم."

برزیل در گروه 10 تیمی مقدماتی آمریکای جنوبی با هفت امتیاز از سه بازی، در رده دوم است و دو امتیاز با آرژانتین دارنده جام جهانی فاصله دارد.